citeşti...
style ♥~

WARDROBE ESSENTIALS 1~ The Little Black Dress

Mi-am propus să adaug o nouă rubrică de fashion, un ghid în care să trec în revistă toate articolele vestimentare ce nu trebuie să lipsească din niciun dressing! Ilustrate prin ţinutele artiştilor voştri hallyu favoriţi, sper să vă ajut să evitaţi momentele în care vă aflaţi în faţa unui şifonier deschis, fără a găsi însă ceva satisfăcător de purtat. Puteţi să o consideraţi cea mai importantă, sau cea mai trivială problemă în momentul actual, dar ştiu ca fapt divers, cât de apreciat este în fandom stilul şi bunul gust al k-pop idolilor.

Chiar dacă (sau tocmai pentru că) nu aveţi un buget mare alocat hainelor, dacă accesorizaţi adecvat piesele esenţiale şi prin sistemul mix-and-match, posibilităţile sunt infinite. Puteţi crea chiar şi ţinute ce par „scumpe”. Aşadar, prima lecţie: accesoriile fac diferenţa! Este impetuos necesar să evitaţi a cădea în capcana reducerilor sau a pieselor neobişnuite  (cum fac  eu de câte ori mă văd cu bani în mână). Cu alte cuvinte, dacă nu deţineţi piese(le) de bază, respectiv în culori (şi non-culori) neutre, riscaţi să nu aveţi cu ce asorta (fără a arăta penibil) fustiţa aia nouă roz neon,  cămăşuţa cu aplicaţii sau pantalonii cu imprimeuri. Astfel, ajungeţi iar în cercul vicios nu-am-cu-ce-mă-îmbrăca!

Prima oprire – special pentru fete – „micuţa rochiţă neagră”! Pe lângă faptul că este un element ce nu trebuie să lipsească din garberoba oricărei fete, am fost inspirată pentru această primă alege, de filmul cu (aproape) acelaşi nume: My Mini Black Dress (ecranizare a unei cărţi, apărute în 2009). Rochiţa devine simbol pentru prietenia, geloziile, speranţele şi eşecurile a patru fete de 24 de ani, care deşi par a se bucura de vârstă, ascund propriile griji şi temeri. Mai trebuie să spun ca v-il recomand…?

Little black dress, a cărei popularitate o datorăm creatoarei de modă  Gabrielle Coco Chanel, este cea mai versatilă piesă vestimentară, apreciată de-a lungul ultimului secol, atât de femeile de pretutindeni, cât şi de desingeri. Rochia te scoate din mulţime sau  te poate face să treci neobservată; ascunde defectele flatând silueta (negrul subţiază) – bineînteles, în măsura în care cunoaşteţi ce model se potriveşte cel mai bine propriului corp. Deşi o rochie pentru seară,  LBD poate deveni uşor sexy, chic, elegantă, formală, sofisticată, casual, romantică – în funcţie de lungime (nu, nu reprezintă doar varianta scurtă), material, textură, accesorii şi alte asemeni.  Partea cea mai bună este că nu se demodează! Schimbând machiajul, pantofii, bijuteriile; adăugând o pălărie îndrăzneaţă, poate o pereche de mănuşi elegante sau un şal de mătase, LBD poate fi purtată ani la rând.

Ştie Miryo ce arată! Ador rochiţa pe care o poartă Ga In!

Nu li se spune Wonder Girls degeaba…

Kara 

Pentru Park Bom, rochiţa neagră a devenit look-ul semnătură. Şi cred că e evident de ce…

Nu poţi da greş cu o LBD! Fetele de la SNSD (ok, sau poate coodonatoarele lor) cunosc acest mic secret.

De asemenea, puteţi urma exemplul actriţei Go Ara, care la premiera VIP a noului său film, „Papa”, a asortat la micuţa ei rochiţă neagră, doar o pereche de pantofi Mary Jane. Simplu, modest, dar nu-i aşa că arată absolut extraordinar?

Cred că e sigur să spunem că versiunea masculină a LBD este costumul negru. Ce ziceţi, fetelor? (puţin Yoochun, să ne clătim ochii)

Sper că data viitoare când se iveşte ocazia, să apelaţi negreşit la prea-minunata  LBD. Cine nu are una – sunaţi prietenele şi fuga la cumpărături – după ce vedeţi împreună filmul!

About LisetteVaux

My motto: It takes a certain courage.

Discuție

14 thoughts on “WARDROBE ESSENTIALS 1~ The Little Black Dress

  1. Stiam deja ca The Little Black Dress nu trebuie sa lipsesca din garderoba unei fete, dar totusi mi-a placut sa vad aceasta colectie de poze cu vedetele mele hallyu preferate imbracate in ea. Chiar daca nu am aflat nimic nou din articolul asta, le astept pe urmatoarele ca sa vad ce mai e necesar in garderoba si poze cu vedete hallyu purtand acel lucru. Imi place ca apare si Yuchun la sfarsit, dupa ataea poze cu fete, chiar era necesar si un baiat.

    Posted by Madalina Dosa | 2012/01/23, 4:32 PM
  2. So cute ^__________^ Multumim ca ne invatati cum sa ne imbracam mai Hallyu ^^ Si trb neaaparat sa vad filmul❤

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/01/23, 5:38 PM
  3. Sunt baietoaica 100% , pana acum cateva luni fustele nu existau pentru mine , dar rochia neagra era nelipsita din sifonier , cu ea scapi cel mai usor la o petrecere/ aniversare/ iesire pe undeva , sa nu mai spunem ca nici nu arati ieftin si ridicol cu ea pe tine (daca sti ce sa iei si cum sa te asortezi binenteles).

    Posted by Angela Costina | 2012/01/25, 5:24 PM
  4. Park Bom ! true fashionista😡
    2NE1 Nolza ^_~

    Posted by Miss Madness | 2012/02/09, 7:51 PM
  5. hmm cine ar spune nu unei rochite negre? Sunt absolut cuceritoare au un spirit feminin is in acelasi timp matur. little Black dress este bine venita la orice evenimet ,fiind foarte eleganta si usor de combinat cu orice! Eu una ador rochitele negre sunt fascinante.Park Bom ne demonstreaza deseori ca este o fana infocata ale acestor rochii,mereu ne suprinde cu ele si trebuie sa recunoastem ca ii vin superrr beastial❤ Imi plac toate rochitele din pozele de mai sus buna alegere fetele:D:D

    Posted by Lee Hana | 2012/02/24, 1:15 AM
  6. Nici eu nu sunt o fana infocata al rochitelelor, insa din garderoba mea nu lipseste rochita neagra…^^Iar modelele prezentate in imaginile de mai sus sunt superbe.

    Posted by Lya | 2012/02/24, 1:41 AM
  7. Foarte frumos structurat articolul,si chiar daca nu`mi place sa port rochii,daca e essential,o sa imi cumpar una .:))
    Multumim frumos pentru articol❤. Imi place cum scrieti❤

    Posted by EvilKyu | 2012/02/24, 10:31 AM
  8. Ce articol❤ .Chiar vroiam sa apara si de genul asta . E foarte bine structurat si e scris dintr'un punct de vedere foarte bun . FIGHTING .

    Posted by Ilinca Țurcan | 2012/02/24, 10:41 AM
  9. Da.. articolul are doarte multa dreptate.. rochita neagra nu trebuie sa lipseasca din garderoba unei fete. Rochilee fetelor de la SNSD sunt foarte bine alese.. sunt foarte frumoase si le pun foarte bine in valoare.

    Posted by HelloKitty | 2012/02/24, 10:12 PM
  10. ador vedetele kpop cand vine vorba de moda:X sunt cu adevarat un model cand vine vorba de asa ceva:x le asorteaza cum trebuie si stie ce sa poarte si cum:X

    Posted by Hyun Ae | 2012/02/24, 11:33 PM
  11. Ahhh eu nu am nicio rochie neagra ^^
    Cred ca o sa imi cumpar una❤!
    Neaparat trebuie sa mi cumpar una ♥

    Posted by MinHii | 2012/02/25, 1:38 PM
  12. Intotdeauna tipul asta de rochie m-a scos din belele…insa sa le vad pe vedetele hallyu pe care le respect puratand-o m-a facut sa o apreciez si mai mult. Este un articol foarte interesant.

    Posted by Soo Youn | 2012/02/25, 3:06 PM
  13. awww ce frumoase sunt😡 se vad superb 8->

    Posted by Lavi | 2012/02/25, 11:01 PM
  14. Un lucru care se observa usor, rochia neagra e prezenta la absolut orice eveniment. Chiar de la un timp am prins si eu drag de a le purta, chiar daca nu rochi, ci fuste, insa sunt ceva ce te definesc, arata bine.

    Posted by Bardas Alexandra | 2012/02/26, 8:06 PM

Lasă un răspuns

