citeşti...
→ SOUTH KOREA DEX, COREEA DE SUD, HALLYUDEX, style ♥~

HANBOK-ul MODERN – VARIANTA LUNGĂ

HANBOK-ul nu mai are nevoie de nicio prezentare.

Ideea acestui articol mi-a venit după ce am vizionat serialul Hwang Jin Yi care se difuzează în aceste zile la televizor.

S-au scris multe articole despre influențele rochiei tradiționale coreene în moda actuală și chiar a lansat un nou Fashion Trend: HANBOK FUSHION.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Din ce în ce mai multe actrițe poartă versiuni ale acestei rochii tradiționale, ajutând astfel la promovarea culturii coreene în lume. Imprimeurile, accesoriile și combinațiile de materiale și culori fac din hanbok o ținută ce poate fi purtată oricând și de către oricine, indiferent de naționalitate.

Hanbok-ul modern cunoaște două variante: rochia lungă și rochia scurtă.

În această primă parte a articolului vă voi prezenta câteva poze cu varianta lungă a rochiei.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sperând ca v-au plăcut cele câteva modele prezentate, voi reveni cu cea de a doua parte a articolului în care vă voi prezenta varianta cu rochia scurtă.

 

 

 

 

Discuție

20 thoughts on “HANBOK-ul MODERN – VARIANTA LUNGĂ

  1. vreau si eu una! *-*

    Posted by Jean | 2012/01/27, 7:09 PM
  2. :)))) stai la rand :))))

    Posted by adinadriana | 2012/01/27, 7:24 PM
  3. Sincer le vreau pe toate!!! :))
    Îmi plac foarte mult ♥.♥
    Abia aştept varianta scurtă :> ♥

    Posted by chokyulath | 2012/01/27, 7:35 PM
  4. Superbe imaginile. Imi doresc si eu foarte mult unul!!! Pt inceput as vreau unul traditional :)) si apoi ne gandim si la alte tipuri^^

    Posted by KimSuroLover | 2012/01/27, 8:04 PM
  5. like!

    Posted by ANDREEA | 2012/01/27, 10:01 PM
  6. So cute O.o Vreau sa fak si eu una O.o Sau mai multe :))Asa frumos ^_____________^

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/01/27, 11:36 PM
  7. superb coloritul vestimentatiei imbracamintea impecabila asta adevarata arta

    Posted by mamaeli | 2012/02/03, 3:48 PM
  8. Superbe din toate punctele de vedere *-*

    Posted by Lya | 2012/02/24, 1:32 AM
  9. Sunt minunateeeeee❤
    Imi place mai mult varianta scurta,dar <3<3

    Posted by EvilKyu | 2012/02/24, 10:46 AM
  10. Doamneee`! Sunt perfecte❤ Ador hanbok-urile,mai ales pe cel din a2-a poza❤ ^_^

    Posted by Cozma Georgiana | 2012/02/24, 11:00 AM
  11. Hm se pare ca hanbokul a trecut prin cateva modificari fie ca s-au adaugat sa scos niste detalii si totusi arata genial! hanbokul este foarte feminin avand acel strop magic.Persoana care poarta hanbokul se transforma imediat intr-o persoana impunatoare si nu poate trece neobservata datorita culorilor si formei frumoase avand acel punct puternic al feminitatii❤ Este una dintre cele mai magnifice haine traditionale!

    Posted by Lee Hana | 2012/02/25, 2:32 AM
  12. Sunt absolut suberbe…am ramas fara cuvinte. Chiar mi-as dori sa imi cumpar si eu unul .

    Posted by Soo Youn | 2012/02/25, 3:01 PM
  13. Wow!Sunt atat de frumoase si deosebite!Mi-ar placea sa am ocazia sa port o rochie facuta in acest fel🙂

    Posted by Ana | 2012/02/25, 8:37 PM
  14. le adooooor❤ sunt superbe. Doamne ce n-as da sa am unul🙂 12 si 13 sunt fkjadfhdjgsfndg

    Posted by Lavi | 2012/02/25, 11:09 PM
  15. traditia isi spune cuvantul … si modelele v-au atras atentia prin imbinarea eleganta a clasicului cu modernul … ma bucur ca v-au placut🙂

    Posted by adinadriana | 2012/02/25, 11:11 PM
  16. mereu raman surprinsa cand vad seriale ce combinatii de culori [pe care le mai folosesc si eu in viata de zi cu si] se gasesc intr.un hanbok sau ce imprimeuri frumoase au.

    Posted by Dana Ha | 2012/02/26, 5:19 PM
  17. Mereu mi’am dorit acest costum traditional al lor. Mi se pare atat de unic cu o prezentare superba!

    Posted by Yomi Midori | 2012/02/27, 12:35 PM
  18. Sunt minunate!! Imi aduc aminte de rochiile de epoca. Sunt superbe iar imprimeurile le fac unice:D

    Posted by yusty | 2012/03/01, 8:56 PM
  19. Sunt frumoase hanbok-urile noderne dar parca nu au acelasi impact ca si cele de „vechi” care se imbraca in kdrame!

    Posted by Ale Alexandra | 2012/06/30, 12:47 PM

Lasă un răspuns

