citeşti...
→ ACTORS DEX

LEE MIN HO

Lee Min Ho (Hangul: 이민호) este un actor sud-coreean care a devenit cunoscut pentru rolul său drept Gu Jun Pyo din drama “Boys Before Flowers” (2009). Şi-a început cariera  încă din anul 2006 cu roluri mai mici în alte filme. A apărut în comedia romantică “Personal Taste” din 2010 şi a avut rolul principal în drama “City Hunter” (2011).

Min Ho s-a născut în Heukseok-dong, Dongjak-gu, Seul pe data de 22 iunie 1987. Familia sa este formată din părinţi şi o soră mai mare. Interesul pentru actorie l-a căpătat în al doilea an de liceu; cu ajutorul unei cunoştinţe, a reuşit în următorul an să intre la Starhaus Entertainment. După o perioadă de pregătire, Minho a început să audiţioneze pentru diferite roluri, dar a obţinut doar unele mici în numeroase drame.

În 2006, cariera sa de actor a fost suspendată pentru un an din cauza unui accident grav de maşină în care fusese rănit. Prietenul din copilărie şi colegul său, actorul Jung Il Woo, a fost de asemenea rănit în accident. Însă în 2009, Min Ho a primit rolul lui Gu Jun Pyo în drama “Boys Before Flowers”, alături de actriţa Goo Hye Sun. Serialul şi actorii săi au avut o popularitate imensă în toată Asia, având ratinguri de peste 30% în Coreea de Sud. În anul 2011, a jucat rolul principal în drama “City Hunter”, care a devenit cea mai vizionată în perioada difuzării sale, cu un rating de 19,9%.

Lee Min Ho în rolul Gu Jun Pyo

City Hunter

~Rolurile sale~

Filme:

  • Our English Teacher | Woolhakgyo ET (2008) – Sang-Hun
  • Public Enemy Returns (2008)

Drame:

  • City Hunter (SBS / 2011) – Lee Yun-Seong
  • Personal Taste | Gaeinui Chwihyang (MBC / 2010) – Jeon Jin-Ho
  • Boys Over Flowers (KBS2 / 2009) – Koo Jun-Pyo
  • But I Don’t Know too (MBC / 2008) – Min Wook Gi
  • I am Sam (KBS2 / 2007) – Heo Mo-Se
  • Mackerel Run | Dalryeora Godeungeo (SBS / 2007) – Cha Gong-Chan
  • Secret Campus | Bimilui Kyojeong (EBS / 2006) – Park Doo Hyun
  • Recipe of Love (MBC / 2005)
  • Sharp 1 (KBS2 / 2003)
  • Romance | Romangseu (MBC / 2002) – a avut doar o replică

~Lee Min Ho facts~

Are o înălţime de 1,87 m şi o greutate de 71 kilograme.

Obişnuieşte să vorbească în somn.

Motto-ul său: „ Dă tot ce ai mai bun din tine în orice faci.”

Câţiva dintre actorii săi preferaţi sunt Leonardo DiCaprio, Sol Kyung Gu şi Kim Su Ro.

A fost un fumător, însă nu fuma foarte des.

A fost numit „regele reclamelor” pentru că reclamele sale au beneficiat de o mare popularitate.

A devenit ambasador pentru UNICEF.

Pentru că scrâşneşte din dinţi şi vorbeşte în somn, prietenii săi se feresc să doarmă cu el în vacanţe.

Este activ pe site-uri de socializare precum Cyworld, Facebook şi Twitter.

Îi place să joace jocuri online.

Are o toleranţă a alcoolului scăzută. Limita constă în 4 cupe de soju sau 2 pahare de bere.

Discuție

19 thoughts on “LEE MIN HO

  1. nu ne dati si facebook.ul sau twitter.ul lui? :d

    Posted by Dana Ha | 2012/01/28, 8:41 PM
  2. L-am vazut pe Lee Minho in Boys Over Flowers si City Hunter. In BOF nu prea l-am indragit, nu aveam nimic cu el, dar pur si simplu nu imi placea cuplul lui cu Goo Hyesun, dar nici al lui Kim Hyun Joong cu ea. Drama mi s-a parut buna, dar nu intelegeam de ce la unii li se parea cea mai buna cand eu am vazut multe drame mai bune, poate si de asta nu mi-a prea placut de el. In City Hunter mi-a placut mai mult de el si de cuplul lui cu Park Minyoung, aveau o chimie mult mai buna si drama mi-a placut mai mult.

    Posted by Madalina Dosa | 2012/01/30, 4:46 PM
  3. in BFO, imaginea lui alaturi de Goo Hyesun mi s-a parut grotesca. nu am nimic cu actrita dar mi se pare exagerata si exagerat de populara fata de calitatile ei fizice si interpretative. in rest, am vazut reclamele cu Lee Minho si sunt cu adevarat reusite. mai are timp sa evolueze avand in vedere ca e foarte tanar.

    Posted by Irina-Lia | 2012/01/31, 5:13 PM
  4. mia placut in CITY HUNTER nu asa de mult in boys over flowers .insa e foarte aratos ahhhh

    Posted by morenica | 2012/02/04, 12:26 PM
  5. frumos barbat❤..si un actor foarte bun…..cam inalt..dar…mai bine asa oricum❤

    Posted by Dobre Maria Claudia | 2012/02/24, 12:52 AM
  6. Vaaai, e cu un an mai mic decât Kim Hyun Joong. How cute. E genial 8-> E unul dintre actorii mei preferaţi, dacă s-ar apuca şi de cântat, ar putea fi Kim Hyun Joong 2, dar de unde atâta bucurie. Deci iubesc cum joacă şi e chiar talentat, n-am ce zice. Am înţeles că a fost împreuna cu Goo Hye Sun, dacă nu mă înşeală sursele şi filmuleţele de pe Youtube :)). Oricum, MinHo oppa is the best.

    Posted by ZxPoox. | 2012/02/24, 1:26 AM
  7. He`s a fashionista❤
    Multumim pentru post,am aflat mai multe despre el . ~~

    Posted by EvilKyu | 2012/02/24, 10:44 AM
  8. E pur si simplu minunat!! L-am urmarit atat in „Boys over flowers” cat si in „City Hunter” si joaca extraordinar, iar filmele au fost foarte captivante. Lee MinHo fighting!!♥

    Posted by yusty | 2012/02/24, 8:54 PM
  9. prima data cand l-am vazut in Boys Over Flowers ma enervase asa de tare la inceput incat nu m-am mai uitat la serial .. iar dupa ce l-am vazut in City Hunter mi-am schimbat total parera❤ . Este un actor minunat si foarte dragutz ! Serialul city Hunter acum este printre preferatele mele<3 .. mi-a placut atat de mult .. el si Kim Na Na faceau un cuplu perfect in serial❤

    Posted by Hyun Ae | 2012/02/24, 11:10 PM
  10. este un actor foarte bun<3..mi-am confirmat asta dupa ce am vazut City Hunter<3

    Posted by Ruux | 2012/02/25, 2:56 AM
  11. E actorul meu preferat. In vara mi se stricase calculatorul la un moment dat si chiar ajunsese City Hunter la ep.6. Am avut noroc cu telefonul (nu performant) – citeam review-uri ale ep si tot cautam poze cu el. Nu sunt obsedata, dar pur si simplu vrajita. ^^

    Joaca impecabil.

    Posted by RIOT483 | 2012/02/25, 9:52 AM
  12. Prima data l.am vazut pe Lee Minho in videoclipul Dara-Kiss
    Ahhhhh mi s.a parut asa de supeeerb .
    Apoi m.am uitat la drama boys over flowes..din pacate acolo nu mi.a placut foarte mnult infatisarea lui.
    Dar in city hunter…omg omg omg!
    Oricum e superb❤!

    Posted by MinHii | 2012/02/25, 1:33 PM
  13. Trebuie sa recunosc ca e un actor bun cu un viitor promitator. Am vazut putin din Boys before flowers si mi-a placut cum a jucat. Vreau sa vad si City hunter. Are sanse sa intre in topul preferatilor mei la capitolul actor😀

    Posted by chibiwitch | 2012/02/25, 3:16 PM
  14. L-am vazut prima data in Boys Over Flowers unde nu prea m-a impresionat,si era haios cu parul lui cret.Imi place cum mananca in drame,haha,e foarte amuzant,sau expresia aia a lui de suparare ”arghhh” ceva de genul,dar in City Hunter a fost demential,genial rolul si el l-a interpretat super.Nota 10,Lee Min Ho!

    Posted by Ana | 2012/02/25, 8:35 PM
  15. vaaaaai unul din cei mai superbi coreeni. prima oara toata lumea era lesinata dupa „City Hunter” incat mi-a creat o respingere fata de serial, dar i-am dat o sansa cat a aparut la noi la televizor si categoooric nu regret nimic. pe alocuri era tras de par, dar Minho-sshi a jucat impecabil 8-> aaah❤

    Posted by Lavi | 2012/02/25, 10:56 PM
  16. City Hunter, Personal Taste, Boys Over Flowers, I am Sam sunt serialele pe care l-am vazut cu el. Il apreciez, dar nu a reusit sa ma impresioneze intr-atit de mult incit sa zic ca e actorul meu preferat. E talentat ca actor si are si o voce frumoasa ^^
    poate gresesc, dar mi se pare ca arata ceva mai in virsta decit e, eu i-as da vreo 27, desi are doar 24 de ani….(parerea mea!)

    Posted by Daniela Rudnic | 2012/02/26, 2:30 AM
  17. Primul film vazut cu el nu il mai tin minte, dar stiu sigur ca dupa ce am vazut City Hunter m-a fermecat total, asa ca atunci cand la tv au dat BOF am zis sa ii dau o sansa, si nu am regretat, doar actrita ce e in rol principal m-a enervat, in rest a fost bine. Sa speram ca vom vedea si mai multe filme din partea lui❤

    Posted by Bardas Alexandra | 2012/02/26, 8:03 PM
  18. Sincer nu am vazut nici un serial cu el pana acum, doar cateva episoade din BOF. Acolo cat am reusit sa il analizez, mi-a placut. Pare un actor bun. Cand o sa incep sa ma uit la seriale cu el [am cateva pe lista] o sa il analizez mai bine :))

    Posted by Andra^^ (@andra235) | 2012/09/21, 5:59 PM

Lasă un răspuns

