citeşti...
→ NEWS

[NEWS] Big Bang şi 2NE1 vor cânta pe aceeaşi scenă cu LMFAO şi David Guetta

Big Bang şi 2NE1 vor concerta la unul dintre cele mai mari festivaluri R&B şi Hip Hop din Japonia, şi anume „SPRINGROOVE”!

Cei care se ocupă de organizarea acestui festival au anunţat recent lista invitaţilor care vor fi prezenţi la eveniment, şi pe aceasta se află şi Big Bang şi 2NE1. Prima ediţie a acestuia a avut loc in 2006. Acesta adună laolaltă artişti nu numai din Japonia, ci şi de peste ocean.

Din 2006 şi până acum, cântăreţi faimoşi precum Snoop Dogg, Kanye West, Pharrell Williams, Ne-Yo, Rihanna, Keyshia Cole, Akon, T-Pain, şi TLC şi-au făcut apariţia pe scena acestui festival.

În acest an, pentru prima dată 2NE1 şi Big Bang vor cânta cot la cot cu  LMFAO şi David Guetta. Oficialii „SPRINGROOVE” spun despre Big Bang că sunt „unii dintre puţinii care au reuşit să aibă o apariţie spectaculoasă pe scena muzicii la nivel mondial”, iar despre 2NE1 că „inspiră mulţi oameni şi sunt foarte populare nu numai in Asia, ci şi peste tot in lume”.

GD&TOP şi 2NE1 trebuiau să participe şi anul trecut cu M-Flo, dar datorită dezastrelor naturale care au avut loc, toate planurile pentru festival au fost anulate.

„2012 SPRINGROOVE Festival” va avea loc pe 31 martie la Kobe World Memorial Hall şi pe 1 aprilie la Chiba Makuhari Messe Hall.

 

Credits @soompi.com

Discuție

7 thoughts on “[NEWS] Big Bang şi 2NE1 vor cânta pe aceeaşi scenă cu LMFAO şi David Guetta

  1. E minunat sa auzi asta! atata timp cat sunt niste persoane atat de dragi mie..sincer uneori si eu ma intreb cum am ajuns sa fiu atrasa de ei si de fiecare data se naste un raspuns la un nivel mai ridicat ,din ce in ce mai faimos ,precum ei… devin pe zi ce trece mai talentati si iubiti de o lume intreaga🙂 Detin o aura specifica pe care din ce in ce mai multa lume incep sa o desluseasca! Sunt ca un magnet atrag pe toata lumea uneori fara sa isi de-a seama:P Ma bucur nespus de mult ca vor avea parte de o astfel de scena alaturi de alti cantareti minunati merita asta si au dovedit de milioane de ori!!Sa speram totusi ca nu le va prea urca la cap toata aceasta faima pentru ca le-ar strica intreaga stralucire !😛

    Posted by Lee Hana | 2012/02/24, 12:46 AM
  2. wow..asta da news❤ .. I'm looking forward to watching this❤

    Posted by Dobre Maria Claudia | 2012/02/24, 12:47 AM
  3. 2NE1 & BB FIGHTINGG !~~ YOU’RE THE BEST. Love them. Câââât de mult aş vrea să-i văd şi eu live, omg. Dacă s-ar uita CL la mine pentru o secunda [ sau doamne, sa ma priveasca ] fac dezastru. Sunt preferatii mei. Siner, nu vad niicio diferenta intre 2ne1 si LMFAO, sunt amandoua foarte bune, but 2NE1 always must win. Fightinnnnggg ! <333

    Posted by ZxPoox. | 2012/02/24, 1:21 AM
  4. Foarte frumos.. felicitari celor doua formatii ma bucur ca incep sa devina din ce in ce mai cunoscuti.:)

    Posted by HelloKitty | 2012/02/24, 10:06 PM
  5. 2ne1 + BB+ LMFAO +David Guetta = NEBUNIE!!!
    MI-ar placea enorm sa fiu acolo.

    Posted by RIOT483 | 2012/02/25, 9:49 AM
  6. Ah, ce n-as da pentru un asemenea concert. As vrea si eu niste bilete si sa ii vad live❤ Insa daca s-ar putea la noi in Europa❤

    Posted by Bardas Alexandra | 2012/02/26, 8:04 PM
  7. O sa fie un concert de tinut minte;)) ar fi fost frumos sa ii pot vedea si eu dar poate o sa am mai mult noroc cand o sa vina in Europa^^

    Posted by Stefania | 2012/02/27, 7:45 PM

Lasă un răspuns

