citeşti...
→ SOUTH KOREA DEX, COREEA DE SUD, HALLYUDEX, style ♥~

HANBOK-ul MODERN – VARIANTA SCURTĂ

După cum v-am promis, revin cu cea de-a doua parte a articolului despre hanbok-ul modern și cu câteva poze cu varianta scurtă a rochiei.

Tinerii creatori de modă coreeni reușesc să dea o notă aparte și proaspătă unei ținute tradiționale ce s-a păstrat de-a lungul secolelor.

De pe podiumurile prezentărilor de modă sau din paginile revistelor, hanbok-ul s-a mutat în viața de zi cu zi a tinerelor pasionate de fashion.

Cu puțină imaginație, cred că ne putem crea și noi o astfel de ținută, varianta scurtă fiind mult mai ușor de realizat și de purtat decât varianta lungă a tradiționalului hanbok.

Discuție

20 thoughts on “HANBOK-ul MODERN – VARIANTA SCURTĂ

  1. Sunt superbe! Cel mai mult imi plac cele in care sunt imbracate Eunjung si Zinger in poza in care e singura.

    Posted by Madalina Dosa | 2012/02/02, 4:37 PM
  2. Foarte frumoase, nu pot sa zic ca am o preferata, toate au ceva unic. Bravo!

    Posted by ANDREEA | 2012/02/03, 10:15 PM
  3. St asa frumoase ^________^

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/02/04, 1:58 PM
  4. ma bucur ca v-au placut🙂

    Posted by adinadriana | 2012/02/04, 2:24 PM
  5. Sunt foarte frumoase, desi imi plac mai mult cele in varianta lunga^^ oricum preferatul meu e cel negru, e foarte dragut ^_^

    Posted by Lya | 2012/02/24, 1:30 AM
  6. Cat de frumoase suuuuuuunt❤
    Cand o sa ma duc in Coreea trebuie neaparat sa imi cumpar una .
    Multumim pentru post❤

    Posted by EvilKyu | 2012/02/24, 10:39 AM
  7. le ador sunt asa de cute pur si simplu tipic coreean niciodata ce fac coreeni nu o sa fie prost

    Posted by Ady Adelinutza | 2012/02/24, 2:58 PM
  8. ce dragute sunt toate hanboku-rile scurte:X:X
    eu una as purta o rochita d-asta

    Posted by Amalia | 2012/02/24, 7:39 PM
  9. Cat de cute sunt !! Le ador♥

    Posted by yusty | 2012/02/24, 8:56 PM
  10. Imi plac foarte mult.. sunt foarte colorate si dragute, adorabile.<3

    Posted by HelloKitty | 2012/02/24, 10:10 PM
  11. E ciudat sa vad un hanbok scurt deoarece m-am obisnuit cu cele lungi care mi se par incomparabile! Nu vreau sa spun ca acestea sunt mai putin frumoase ,sunt chiar interesante si dragute iar persoanele care il poarta par mar vioaie insa pentru mine nu au punctul acela forte precum cele lungi oricum e interesanta ideea😀

    Posted by Lee Hana | 2012/02/25, 2:36 AM
  12. Awwwwwwwww<3
    Sunt superbeeee ♥
    Cat as vrea si eu…

    Posted by MinHii | 2012/02/25, 1:35 PM
  13. sunt toate frumoase,sunt superbe<3^^

    Posted by cosmina | 2012/02/25, 8:27 PM
  14. hmmm, nu toate sunt dragute. depinde de model😦 tot cele lungi raman pentru mine #1

    Posted by Lavi | 2012/02/25, 10:59 PM
  15. ma bucur ca v-au placut si acestea🙂

    Posted by adinadriana | 2012/02/25, 11:09 PM
  16. Ce bine arata. Daca ai iesi la noi pe strada imbracata asa, sunt sigura ca multi nu o sa te creada cand o sa le zici ca sunt costume traditionale.

    Posted by Alexandra (@Alecsush) | 2012/02/28, 8:28 PM
  17. Nu pot sa zic ca nu sunt dragute, dar prefer varianta old . Femeile arata atat de frumos imbracate cu hanbok.

    Posted by Andreea Constantinescu | 2012/02/28, 10:28 PM
  18. Varianta scurta a hanbok-ului arata mai bine din punctul meu de vedere. Pe de o parte sunt mai practice si mai usor de purtat , iar pe de alta parte sunt mai moderne si mai stilysh decat cele traditionale . Desi le respect si imi plac hanbok-urile lungi as prefera sa port unul scurt . Frumos articol .

    Posted by Ilinca Turcan | 2012/02/28, 11:50 PM
  19. Ce mi-as dori sa imbrac si eu unul par asa de draguteee si varianta scurta si cea lunga.Imi place mai mult hainele lor traditionale decat ale noastre

    Posted by Ale Alexandra | 2012/06/30, 12:44 PM
  20. Îmi place că și-au adaptat cultura și tradițiile în timpurile moderne. Sunt superbe! ^^

    Posted by AMI (@amiyayam) | 2012/06/30, 1:15 PM

Lasă un răspuns

