citeşti...
→ CUISINE DEX

Clătite coreene

Cu o aromă diferită de clătitele obişnuite, clătitele coreene se prepară uşor şi rapid şi sunt numai bune servite cu sos de soia. Iată aici o reţetă simplă şi delicioasă.

 

Ingrediente:

-2 căni de făină

-2 căni de apă

– sare şi piper

– un morcov

– un dovlecel

– o ciupercă

*legumele se pot înlocui după preferinţă

Într-un bol se amestecă făina cu apa, adăugând sare şi piper mai apoi.

Feliază legumele şi adaugă-le peste compoziţia din bol, apoi amestecă totul bine. Într-o tigaie se pune, între timp, ulei la încins.

Pe măsură ce compoziţia devine mai groasă, se toarnă în tigaie cu o lingură. Dimensiunea  clătitelor nu contează~ se pot face şi mici dar şi mai mari.

După ce s-au rumenit bine pe ambele părţi, se pun pe o farfurie şi se toarnă sos de soia pentru a le da mai multă savoare.

Poftă bună!

Discuție

13 thoughts on “Clătite coreene

  1. Wow O.o Multumim mult pentru reteta❤ Arata asa delicioase, abia astept sa incerc sa fac si eu ^^ Multumim inca odata ^__________^

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/02/26, 7:52 PM
  2. Miam~ clatite =p~ sincer, cred ca erau o idee buna daca nu era cu dovleac, dar daca se pot schimba, si mai bine. Stiu ce sa fac cand am pofta de ceva bun❤

    Posted by Bardas Alexandra | 2012/02/26, 7:58 PM
  3. Chestii dintr-aceste se fac si la noi, doar ca legumele se dau pe razatoare si nu se foloseste sosul de soia.

    Posted by maguko | 2012/02/26, 10:11 PM
  4. Yummmmmyy~😛 Abia astept sa incerc si eu.❤ Multumim pentru reteta.❤

    Posted by Cozma Georgiana | 2012/02/27, 10:52 AM
  5. Ce bine arata ! Multumim pentru reteta. Abia astept sa incerc si eu.❤

    Posted by Alexandra (@Alexandra9R) | 2012/02/27, 11:32 AM
  6. Ce bine venita e reteta aceasta avand in vedere ca azi a inceput Postul Pastelui!! Va multumesc foarte foarte mult!!

    Posted by Yomi Midori | 2012/02/27, 12:28 PM
  7. Maine o sa incerc sa le fac si eu:D Multumesc mult pentru reteta! :*

    Posted by Stefania | 2012/02/27, 7:41 PM
  8. Waa!! Ce bine arata. Cred ca e timpul sa ma apuc serios de facut mancare. Asta o sa fie prima mea reteta coreeana. Sper ca o sa fie un succes total😄

    Posted by Alexandra (@Alecsush) | 2012/02/28, 8:20 PM
  9. E foarte distractiv ca la noi clatitele sunt un desert si la ei ar putea trece ca un fel de mancare:-/

    Posted by Andreea Constantinescu | 2012/02/28, 10:13 PM
  10. Va multumesc atat de mult pt articol . am cautat saptamani intregi un articol despre clatolite coreene si nu am gasit . Foarte frumos facut , la fel ca toate articolele. Bravo .

    Posted by Ilinca Turcan | 2012/02/28, 11:42 PM
  11. Sincer as incerca dar imi este frica ca o sa dau foc la bucatarie:)):)):))Glumeam!!Multumim pentru reteta:)

    Posted by yusty | 2012/02/29, 8:07 PM
  12. Woooww Kamsamida ca ati postat si reteta…cand cumpar ingredientele fac si eu clatiteee Coreene kekeke~

    Posted by Ale Alexandra | 2012/07/02, 10:07 PM

Lasă un răspuns

