citeşti...
→ CINEMATOGRAPHY DEX, → SOUTH KOREA DEX, COREEA DE SUD

PORORO – MICUL PINGUIN, PRIETENUL FIECĂRUI COPIL

Desenele animate coreene își fac loc încet, dar sigur, pe piața internațională.

PORONG PORONG PORORO a fost difuzat pentru prima oară în noiembrie 2003.

Episoadele de 52 de minute fiecare se axau pe importanța prieteniei. Făcut 100% cu resurse și tehnologie coreene, e prima serie de desene animate care doboară recordul la vânzări și care este recunoscută pe plan internațional, fiind difuzată în peste 100 de țări precum Franța, USA, China, Japonia, Taiwan, Italia, Mexic sau Danemarca.

Licența acestui serial aduce profituri serioase. A început cu rechizite pentru copii și s-a extins apoi la vitamine, lenjerii de pat, șosete, ghiozdane, pastă de dinți, musicaluri, expoziții tematice și proiecte educaționale.

Cheia succesului său stă în poveștile personajelor, povești cu care copiii pot relaționa. Fraza marcă a lui PORORO este „Îmi place să mă joc”. Copiii îl percep pe pinguin ca pe un frate sau un prieten. Îl plac pentru că face farse pe care ei le-ar plăcea să le facă, să le încerce. Calitatea desenelor continuă să se îmbunătățească pe măsură ce atât tehnologia cât și povestea evoluează.

Este un serial pentru copii, interesant și lipsit de violență, având o influență pozitivă asupra copiilor.

Discuție

6 thoughts on “PORORO – MICUL PINGUIN, PRIETENUL FIECĂRUI COPIL

  1. fata de ce avem noi la tv astea sunt adevarate desene copii din ziua de azi ar avea nevoie de ceva mai distractiv

    Posted by Ady Adelinutza | 2012/03/05, 9:52 PM
  2. Pororo, presedintele copiilor! Nu m-am uita la niciun episod cu el, dar am auzit peste tot despre el si a ajuns sa-mi placa si mie. Partea cu Ya, Pororo da de la inceputul melodiei din opening o am ca ton pentu mesaje la telefon.

    Posted by Madalina Dosa | 2012/03/06, 4:10 PM
  3. Ohh ce draguuuuuuuut!!<3<3

    Posted by Tina | 2012/03/06, 4:42 PM
  4. Cat de dragut!8->Intr-adevar este un anime educativ si foarte dragut pentru copii!
    Adica numai cand ii vezi atat de micuti si iti vine sa urmaresti un episod,macar de curiozitate!

    Posted by PETITE | 2012/03/26, 7:35 PM
  5. Nusj dk mi se pare cunoscut😕 Parca l-am mai vazut undeva😕 Sigur nu a fost difuzat si in Romania?😕

    Posted by 예소야 Roxana | 2012/04/07, 10:44 PM
  6. Am vazut ghiozdane pt copii de gradi cu Pororo mai ca mi-as lua si eu:)))

    Posted by Ale Alexandra | 2012/07/02, 10:06 PM

Lasă un răspuns

