citeşti...
→ ACTORS DEX, → SOUTH KOREA DEX, → STAR DEX, COREEA DE SUD, HALLYUDEX

PARK SHI HOO

Născut pe 03.04.1978, actorul, impresariat de EYAGI Entertainment, are în palmares numeroase apariții pe micile ecrane.

Este un bun practicant de Aikido, box și scrimă.

Pe marile ecrane a jucat în Mr. Bullet (2007) și I am a Killer (2012).

Pe micile ecrane a debutat în 2005 în producția KBS2 Delightful Girl Choon Hyang. Au urmat: Let’s Marry (MBC, 2005), What Star Did You Come From (MBC, 2006), How to Meet Perfect Neighbour (SBS, 2007), Iljimae (SBS, 2008), Family’s Honor (SBS, 2008), Prosecutor Princess (SBS, 2010),Queen of Reversals (MBC, 2010) sau The Princess’ Man (KBS, 2011).

Pentru rolurile sale a primit numeroase premii:

–       2009 SBS Drama Awards pentru rolul din Family’s Honor

–       2010 MBC Drama Awards – premiul de excelență pentru rolul din Queen of Reversals

–       2011 KBS Drama Awards – premiul de popularitate pentru rolul din The Princess’ Man

–       2011 KBS Drama Awards – pentru cel mai bun cuplu cu Moon Chae Wondin serialul The Princess’ Man

–       2011 KBS Drama Awards – premiul de excelență pentru rolul din The Princess’ Man

Deoarece serialul The Princess’ Man a avut audiențe foarte bune, actorul și-a dorit să își arate aprecierea față de fanii săi urmărind împreună cu ei difuzarea ultimului episod, lucru care nu a putut decât să îi încânte pe aceștia.

Recent, a început o serie de activități în Japonia. A fost pe podiumul unei prezentări de modă a creatoarei Yumi Katsura, a pozat pentru revista Kyodo și a avut întâlniri cu fanii săi de acolo.

Deoarece ziua lui de naștere este săptămâna aceasta, să îi urăm LA MULTI ANI!!!

SAENGIL CHUKHA HAMNIDA!!!

 

 

Discuție

5 thoughts on “PARK SHI HOO

  1. Multumesc pentru informare. Sa-i uram si La multi ani ! Si dupa cum bine stim toti actorii sunt talentati dar si muncesc sa ajunga la cest nivel

    Posted by tuti | 2012/04/03, 2:51 PM
  2. PARK SHI HOO e actorul meu preferat … si nu neaparat din cauza dragostei comune pentru pisici (hi!!!) … ci fiindca imi place prezenta lui dar si jocul lui … si chiar daca e cu o zi intarziere, am sa-i urez si eu La multi ani !!!!!

    multumesc mult pentru articol
    in general urmaresc si imi plac articolele de pe „hallyudex” ( la care sunt abonata )

    Posted by Irina Lia | 2012/04/04, 10:31 AM
  3. Buna! sunt Alina si il ador, il iubesc pe Park shi Hoo….. imi place si filmul Hotul fantoma si imi place mult mult mult de Park Shi Hoo….sunt mare mare fan cu toate ca are 35 de ani iar eu fac 14… mor dupa el si joaca foarte bine:*:*:*:*

    Posted by Alina | 2013/04/02, 5:15 PM
  4. Hei tot eu sunt Alina si vruiam sa ii urez un calduros la multi ani!
    생일시 휴
    내가 출동시를 사랑

    Posted by Alina | 2013/04/03, 4:18 PM
  5. Park Shi Hoo e un actor minunat si nu pot sa fac altceva decat sa-i tin pumnii ca sa iasa cu bine din necazul sau asta inainte de a-i ura toate cele bune si din nou La Multi Ani!!!!

    Posted by Irina Lia | 2013/04/03, 9:45 PM

Lasă un răspuns

