citeşti...
→ SOUTH KOREA DEX, info band ♥~, k star news ♥~, kpop news ♥~

SHINee și filmul „I AM.”

Filmul „I AM.” va fi difuzat în luna mai și va dezvălui montaje cu imagini ale artiștilor SM din timpul turneului mondial SM Town în New York, alcătuindu-se ca o biografie în imagini a eforturilor depuse de-a lungul anilor de către aceștia în care au muncit și au reușit să-și realizeze pasiunile și visurile.

Posterul îi infățișează pe toți artiștii împreună. Mai există și varianta în care apar postere individuale cu aceștia la care s-au adăugat mesaje personale ale membrilor SHINee.

Onew: Sunt un geniuarată încrederea și pasiunea pe care le are pentru muzică.

Jonghyun: MP3-ul meu are 50.000 de cântece … arată cât de mult îi place să asculte muzică și cam cât de multe cântece ar fi exersat pentru a-și îmbunătăți calitățile vocale.

Key: Niciunul dintre prietenii mei nu m-a crezut când le-am spus că voi cânta în New York pe Madison Square Garden.

Minho: Tot ce mi s-a întâmplat de la debut încoace este ca un film.

Taemin: Întotdeauna am vrut să fiu dramatic.

Așteptăm să vedem rezultatul.

Discuție

8 thoughts on “SHINee și filmul „I AM.”

  1. Aigo multumesc mult de tot pentru articol❤ Sunt Shawol pe viata si sunt asa fericita ca ati facut acest artcol ^_^ Scuzati-mi incerenta, dar sunt asa entuziasmata ca nu mai stiu nici sa vorbesc :)) Multumesc inca odata pt articol si ma bucur ca sunt prima care la comentat O.o Abia astept sa apara si sa-l urmaresc (on-line bine inteles) n_n Faceti o treaba nemaipomenita, tineti-o tot asa😀 Gamsamida ^_____________^

    Posted by yesoya | 2012/04/10, 5:17 PM
  2. Eu una numai pot de nerabdare . Abia astept sa apara ca sa il pot urmari . Sunteti nemaipomeniti , sunteti . . CEI MAI TARI ! <3<3<3

    Posted by Ionela | 2012/04/10, 10:06 PM
  3. Am voie sa pun un link aici? Nu stiu daca am sau nu, dar cred ca multi fani SHINee ar fi bucurosi sa-l vada, asa ca: http://www.youtube.com/watch?v=uadtvPX1_SQ , scuze daca nu trebuia, dar s-ar putea sa fie sters videoclipul si vreau sa-l downloadeze cat mai multe persoane, mai ales ca in articol este vorba tocmai despre asta :o3

    Posted by yesoya | 2012/05/29, 9:10 PM
  4. I am a mega mega fan Shinee…Thank you Hallyudex pt ca ati facut un articol cu Shineee

    Posted by Ale Alexandra | 2012/07/02, 9:55 PM
  5. eu am vazut filmul ” I AM” (cu subtitrare in engleza)si a fost chiar interesant:X:X:X…Love SHINee

    Posted by Yun Hee:* | 2012/07/05, 5:11 PM
  6. Shinee Fighting!!

    Posted by Julia (@4everMEJulia) | 2012/07/25, 8:59 PM

Lasă un răspuns

