citeşti...
→ CUISINE DEX, → INTERVIURI, COREEA DE SUD

De vorbă cu domnul Kim Hag Bea – Restaurantul Korea House

맛있어! ( maş-iss-eo) , însemnând ”  Este delicios ! ” ,  este cuvântul pe care veţi vrea să îl ştiţi ca să complimentaţi cum se cuvine mâncarea gătită cu ingrediente şi după reţete coreene specifice , la restaurantul   ” Korea House ” din Bucureşti.

 

Căutam un loc in care sa mă pot bucura de gustul tradiţional al mâncării coreene şi cum nu îmi permit un bucătar personal şi nici nu excelez în bucătărie , am găsit locul perfect : Restaurantul cu specific coreean al domnului Kim Hag Bea.  Înainte de a vă da nenumărate motive să mergeţi acolo, m-am gândit să aflu câte ceva despre domnul Kim şi restaurantul său ca să aveţi sentimentul de ” acasă ” când îi treceţi pragul.

Restaurantul a fost deschis în Bucureşti în anul 2005, după ce a „călătorit”  timp de câţiva ani şi prin alte oraşe ale ţării noastre ; iar domnul Kim locuieşte in România din 1998. Din 2005 şi până în prezent, restaurantul şi-a făcut un renume foarte bun, iar domnul Kim se poate lăuda acum  că  jumătate din numărul clienţilor săi sunt români.

Eram curioasă să aflu ce anume l-a determinat pe domnul Kim să deschidă un restaurant la noi în ţara şi ce părere şi-a făcut despre români după atâţia ani petrecuţi în prezenţa lor. Şi mi-a răspuns cu zâmbetul pe buze precizând ca îi place România şi îi plac românii mai ales felul nostru relaxat de a face lucrurile dar în acelaşi timp a descoperit şi un defect major al românilor : ” Nu au cuvant.” Mi-a mai spus ca nu este niciun lucru din Coreea de care să îi fie dor, mi-a fost greu sa cred , eram sigura ca e imposibil să avem tot ce-i trebuie  domnului Kim ca sa fie fericit la noi in ţară, dar  ” Îmi lipseau lucruri cand eram singur, acum am familia ” m-a facut să înteleg ca singurele lucruri de care au nevoie oamenii sunt tot oameni, în special cei pe care îi iubim ; de aceea mă voi gândi de două ori înainte să îmi cumpar bilet doar dus spre Coreea.

Cât despre răspândirea tot mai rapidă a influenţei culturii coreene în întreaga lume…îl bucură,  mai ales deoarece  Coreea este o ţară mică şi destul de populată, iar această „cucerire” a inimilor oamenilor de pe întreaga planetă e un prilej de dezvoltare din toate punctele de vedere. Ca o explicatie la acestea,   domnul Kim crede că sistemul şi coreenii în general ştiu să-şi promoveze  foarte bine ţara şi să fructifice tot ce au în ea; capitol la care românii,  mai au de lucrat.

Dacă nu v-am convins încă de ospitalitatea domnului Kim si a întregului personal (care e în mare parte de origine română ) mai trebuie doar să vă spun că restaurantul are o sală pentru karaoke pe care o puteţi închiria, are un nou fel de mâncare în meniu ( 육전- 고기 전 )  şi dacă asta nu era destul de convingător, aflaţi că Steven Seagal a fost pe acolo în urmă cu doi ani şi veţi putea vedea poza lui cu autograf pe peretele restaurantului.

Sper că v-am făcut curioşi şi că nu veţi rata ocazia de a simţi gustul mâncărurilor coreene făcute ca la mama lor acasă, atât de aproape de voi.

Pentru hartă si alte informaţii, restaurantul Korea House are şi pagina de Facebook.

Annyeong  (안녕 ) !

Discuție

5 thoughts on “De vorbă cu domnul Kim Hag Bea – Restaurantul Korea House

  1. Când mai ajung în Bucureşti, clar trebuie să trec pe la Korea House şi să gust mâncarea coreeană! ♥

    Posted by oxan | 2012/06/23, 2:03 PM
  2. aiish si eu as vrea sa pot merge la Korea House, sper sa ajung intr-o buna zi si pe acolo.

    Posted by Daya | 2012/06/30, 11:57 AM
  3. Sper că într-o zi să avem și în Timișoara un restaurant cu specific coreean!!! Dacă nu măcar în București să ajung…^^

    Posted by AMI (@amiyayam) | 2012/06/30, 1:20 PM
  4. foarte interesant. coreea e o tara deosebita. merita sa aflam mai multe despre oameni de acolo si specificul lor culinar. frumos scris. mai asteptam si alte reportaje.

    Posted by rodica | 2012/07/02, 1:58 PM
  5. Am mancat o data la restaurant si mai vreau sa mai mananc. A fost delicioasa mancarea!❤ La noi in Timisoara nu e😦

    Posted by Andrada Ioana | 2012/07/26, 8:13 PM

Lasă un răspuns

