citeşti...
→ NEWS

[NEWS] f(x) sărbătoresc victoria de la „Music Bank” în aeroport!

Pe 22 iunie, Victoria de la f(x) a postat pe Me2Day: „Am petrecut momentul victoriei „Music Bank” cu restul fetelor, chiar inainte de a ne urca in avion spre a merge in Hong Kong”, şi a adăugat şi o poză.

In poză se află toate membrele f(x) intr-o cameră de aşteptare, nemachiate, dar fericite şi multumite că au câştigat locul I.

Victoria a mai adăugat, „Mulţumesc tuturor pentru susţinere. Acest lucru a fost posibil numai datorită vouă~ Ne vom strădui să fie şi mai bine data viitoare~ Vă iubim!”. In cel mai recent episod al KBS „Music Bank”, f(x) au câştigat primul loc cu „Electric Shock” pe K-Chart, iar Wonder Girls cu „Like this” au obţinut cel de-al doilea loc.

In trecut, fetele de la f(x) au câştigat de asemenea primul loc la „M! Countdown!”, având astfel două locuri I in prima lor săptămână de revenire pe scenă!

Felicitări f(x)!!
Credits: @ Soompi

Discuție

3 thoughts on “[NEWS] f(x) sărbătoresc victoria de la „Music Bank” în aeroport!

  1. Comeback`ul lor chiar merita toate premiile care le-au castigat.

    Posted by Daya | 2012/06/30, 11:56 AM
  2. Niciodata nu mi-au placut fx din cauza catorva dintre membre*Sulli si Krystal*.Pacat ca Luna si Victoria mi se par asa de draguteee….anyway congratz:D

    Posted by Ale Alexandra | 2012/06/30, 12:57 PM
  3. nici mie nu imi place krystal e prea bagareata ..:|victoria e in regula

    Posted by Alynaa09 | 2012/07/01, 9:12 AM

Lasă un răspuns

