citeşti...
→ INTERVIURI, COREEA DE SUD, HALLYUDEX, interviu ♥~

K Fan Meeting-ul trece… Amintirile rămân !

Deși a trecut o lună de la mult așteptatul Fan Meeting sunt sigură că amintirile frumoase încă răsună în mintea tuturor celor care au fost prezenți și curiozitatea încă îi macină pe cei ce nu au putut ajunge.

În aceste condiții, m-am gândit să împărtășesc câteva din gândurile mele și ,cu acordul lor, gândurile câtorva persoane care au fost acolo, printr-o povestioară:

A fost odată ca niciodată Ediția a III-a (2012) a Meetingului Fanilor Coreei în România.

Aceasta nu-i o poveste cu prinți și prințese, dar pot spune că din punctul meu de vedere, este o poveste cu eroi. Cum altfel s-ar putea numi zecile de oameni care au sacrificat timp, bani, poate plimbări sau vacanțe, pentru a organiza acest eveniment?

Am fost foarte impresionată de dăruirea cu care fiecare își pregătise standul dedicat artistului preferat, sau numărul de dans prin care să scoată în evidență dragostea și respectul pentru munca artistului.

Cu toată agitația și căldură, toți și-au făcut timp să fie prietenoși unii cu alții și să-și aprecieze reciproc munca, lucru pentru care vreau să-i mulțumesc valului coreean care știe să-și „crească” atât de bine fanii.

Pe lângă standurile pline cu „bunătăți” cu și despre artiștii mult iubiți, fanii au avut parte și de o surpriză culinară care să le mai potolească foamea cauzată de dansul intens din pauze. Mâncarea a fost cu specific coreean și luând în considerare viteza cu care s-a îndreptat toată lumea către standul special amenajat aș îndrăzni să spun că a fost o experiență care a încântat papilele gustative tuturor.

Evenimentul a fost unul deosebit nu numai datorită motivului pentru care a fost organizat, ci și mulțumită unui invitat special : Domnul Ambasador Lee Yeong Il, care ne-a făcut onoarea de a fi prezent.

Fan meeting-ul ne-a dat ocazia nouă, fanilor, de a ne întâlni și a ne petrece timpul împreună, o experiență cu totul diferită de ceea ce facem pe rețelele de socializare.

Am realizat că această lume pe care ne dorim să o descoperim tot mai mult este ceea ce ne leagă, ne pune împreună în diferite situații, ne unește.

Am plecat de acolo cu zâmbetul pe buze,cu mulțumire în suflet și cu multe amintiri frumoase. A fost o experiență diferită de oricare alta de până atunci, a fost ceva nou. Am fost printre ei, fanii care simt și gândesc ca și mine, care nu judecă, ci acceptă, care nu critică, ci iubesc.

Sunt convinsă că fan meeting-ul s-a văzut diferit în ochii fiecărui participant, fie el parte din organizare, sau doar fan, dar sunt sigură că s-a simțit la fel în inimile tuturor; o evadare din realitatea care ne înconjoară și pe care încercam să o evităm uneori, de cele mai multe ori refugiindu-ne în ceea ce iubim …Coreea.

Din gura lor :

„Să fii în postura de MC nu este atât de ușor cum se vede din exterior. Statul pe scenă și vorbitul nu este chiar atât de simplu și de funny cum pare. Munca în culise este complicată și trebuie tot timpul să te aștepți la schimbări în ultimul minut, dat fiind faptul că ni s-a schimbat mult discursul pe parcursul evenimentului. Cum se spune: „Socoteala de acasă nu se potrivește niciodată cu cea din târg.”, ne-am cam făcut œ”Planul ca țiganul”; Și a trebuit să improvizam. În schimb, privind către cei din sală și văzând din când în când câte un zâmbet pe chipurile lor, ne-a făcut să ne simțit mai bine și să uităm de presiunea pe care o aveam asupra noastră. Pe cât a fost de dificil, pe atât de plăcut. Ne-am fi dorit să fim mai bune și să fim pe placul tuturor, dar a fost destul de greu să mulțumești pe toată lumea. Mulțumim pentru faptul că ați dorit să ne cunoașteți părerea, și cum am spus la începutul Fan Meeting-ului: „We had the power to present that event with  ~No No No… No Mercy!”—Cele  doua prezentatoare carismatice  Bunny Maknae și Tony Giny

„Particip de doi ani la întâlnirile cu fanii Coreei, reprezantand formația SHINee. Pot spune că munca depusă e multă, dar și satisfacția e pe măsură, când vezi zâmbetele fanilor și țipetele lor te gândești: ” A meritat să fac asta și promit că la anul o să fie și mai bine”. E un sentiment unic când te aduni cu toate persoanele care au același hobby ca și tine, care ascultă aceași muzică ca și tine și să nu mai spun că sunt fanii aceleași formații pe care tu o iubești. Melodiile fredonate, țipetele și atmosfera te fac să realizezi că ai făcut bine că ai ales acest tip de muzică și că ești diferit.”- Adriana Mîrț (fondator SHINee Romania)

„Mi-a plăcut foarte mult faptul că erau multe persoane care împărtășesc acceași pasiune cu mine. Am cunoscut multe persoane deosebite care nu mă critică pentru faptul că ascult k-pop. Toți de acolo au fost sociabili și ne-am ajutat între noi la standuri. Suntem ca o familie și nimeni nu ne poate face să ne certăm între noi ! A fost foarte frumos și am plecat fericită de acolo !” – Dana Antoniu ( Admin EXO KroM)

„Întâlnirea de anul acesta a fost prima de acest gen pentru mine. Curios însă, cei pe care i-am cunoscut acolo, mi-au devenit ca o familie în numai câteva secunde. Am cunoscut oameni cu sufletul cu adevărat frumos care m-au primit între ei și m-au făcut să râd ore întregi. Pentru că noi, fanii kpop, suntem cu adevărat o familie. Nu împărtășim doar o simplă pasiune, ci propriul nostru stil de viață, propriile vise și speranțe. Ne-am ajutat unul pe altul, am râs împreună, am plâns de fericire împreună, ne-am strâns în brațe când ne-am despărțit. Pentru mine, a fost o zi minunată, cu adevărat memorabilă.” –Maknae Panda (Nadia Bordas)

„Anul acesta, deși a fost primul Fan Meeting pentru Infinite România. A fost destul de reușit, fanii au fost drăguți, și am primit reacții călduroase la filmulețul de prezentare, și la stand, au venit foarte mulți fani care chiar dacă nu cunoșteau trupa, erau dornici să afle! Asta m-a bucurat cel mai mult; faptul că sunt fani doritori de nou, și care învață să aprecieze și trupe care nu le sunt familiare. Deși nu a fost nicio melodie Infinite la karaoke, au fost puse în pauză, și multă lume a scandat pentru ei; eu fiind Inspirit de aproape 3 ani, vă dați seama sentimentul. Atmosfera a fost foarte frumoasă, și mulți au avut reacții de genul „Ah, wow avem fanclub și pentru Infinite, ce tare! Wow, îmi place de x, ție de cine îți place? Ce frumoase sunt albumele lor, e prima dată când le văd!” Sper că am făcut o impresie bună, nu numai fanilor Infinite, și sperăm să ne mărim „familia”. Cu siguranță vom participă și la anul,și peste 2 ani, și în viitor !”- Carla Baroian ( fondator Infinite România )

„Am fost prezentă ca reprezentant FTIsland la toate cele 3 ediţii ale fanmeetingului şi pot spune că cel de anul acesta a fost cel mai reuşit. A arătat foarte frumos şi a fost mai organizat ca celelalte două. Au fost şi mai multe formaţii reprezentante, şi erau multe standuri, mai multă lume fericită. Sala a fost mare, şi faptul că era doar o încăpere, şi nu două ca până acum a fost un mare avantaj, că toată lumea putea vedea ce se întâmplă. Au fost melodii multe, pentru toţi fanii, s-a dansat, cântat, şi mi-au plăcut mult momentele neregizate, când fanii doar se urcau pe scenă şi cântau sau dansau pe melodiile artiştilor preferaţi.
La noi la stand, Primadonna Romania, a fost super, ne-am simţit minunat, am cântat împreună, am şi mâncat împreună, şi sper ca pe viitor să fim prezente din ce în ce mai multe! Love you, girls! ^.^
Sper în continuare să arate din ce în ce mai bine fanmeetingul, să fie activităţi ce vor implica mai mulţi fani, şi nimeni să nu fie dezamăgit!”- Eny ( administrator FTIsland Romania )

„Cea de a III-a ediție a avut un rezultat minunat. Mă bucur că au fost atât de mulți fani și mai ales pentru trupele noi apărute. Ne-am distrat, am cântat, ne-am simțit bine și cel mai important e că toți fanii K Pop au putut fi strânși în același loc pentru a se bucuria de un un interes comun „COREEA DE SUD”. Sper ca la anul să văd și mai mulți fani și mai ales să vedem fani de diferite vârste. Cu bune și cu rele a fost un fan meeting frumos și sper ca pe viitor să fim și mai mulți și să ne simțim la fel de bine, sau de ce nu și mai bine. Romanian K fans FIGHTING!” – Andrea Rusu ( fondator B.A.P. Romania )

Aștept cu drag părerile voastre despre Fan Metingul dedicat valului coreean, care ne face viața atât  de frumoasă și deosebită.

P.S.Aici găsiți câteva filmulețe făcute de mine cu o mână tremurată, pentru care nu merit să fiu iertată.

Discuție

7 thoughts on “K Fan Meeting-ul trece… Amintirile rămân !

  1. Mi-ati gresit numele de fb. :]] e Maknae nu Maknea .
    Nu ma supar dar poate puteti corecta.

    Posted by Nadia | 2012/09/25, 8:50 PM
  2. super tareee !!!!

    Posted by Simina | 2012/09/26, 1:06 PM
  3. imi place cum a fost articolul asta scris. Intr-adevar fiecare fanmeeting a fost o experienta noua, unica si deosebita! La anul o sa fie si mai si! Look forward to it!

    Posted by Andra^^ (@andra235) | 2012/09/26, 4:40 PM
  4. I’m so jealous right now T_T n-am avut posibilitatea să merg la meeting😦 dar mă bucur că v-aţi distrat ^^

    Posted by Stancu Georgiana | 2012/10/22, 11:09 AM
  5. dar cand a avut loc? si cand o sa mai aibe?

    Posted by Ana Maria | 2013/01/27, 2:56 AM
    • Pe 25 August 2012 a avut loc editia a3 a a K-Fanmeeting-ului. Anul acesta tot in August va fi. Inca nu e stabilita o data exacta dar probabil vei afla din diferite surse🙂

      Posted by Casiana | 2013/02/04, 4:43 PM
  6. unde mai exact va avea loc?

    Posted by Yesulove | 2013/05/18, 5:29 PM

Lasă un răspuns

