FASHION DROPS: Designeri coreeni

Datorită creşterii interesului multor oameni pentru “Valul Coreean”, designerii din Coreea de Sud au primit mai multă atenţie decât înainte asupra creaţiilor lor. Renumele pe care ş-i l-au făcut unii dintre ei a reuşit să depăşească graniţele ţării lor, reuşind să se impună chiar pe scenele modei din New York sau Paris.

Iată aici câţiva dintre principalii designeri din Coreea de Sud!

JI CHOON-HEE (MISS GEE)

A reuşit să se lanseze încă din 1980. Colecţia sa intitulată Miss Gee a făcut-o una dintre cele mai proeminente figuri pe scena modei coreene . Ea este cunoscută pentru modelele create pentru emisiunile TV din Coreea de Sud, în special pentru dramele cu tentă istorică.

DOO-RI CHUNG

Este o creatoare coreeano-americană care a fost numită una dintre cele mai mari vedete ale acestei industrii. Popularitatea sa nu a înflorit numai pe latura Coreea-America, aceasta reuşind să ajungă şi la Hollywood. A absolvit prestigioasa şcoală de design Pasons, intrând pe scena modei ca o creatoare de confecţii pentru bărbaţi. În prezent este cunoscută pentru rochiile elegante şi modelele de draperii impecabil realizate.

RICHARD CHAI

A încântat New York Fashion Week încă din 2004 cu label-ul propriu. Înainte de aceasta, el a câştigat experienţă valoroasă lucrând pentru firme importante precum Geoffrey Beene, Donna Karan, şi Lanvin.

KANG JIN-YOUNG&YOON HAN-HEE

Pentru prima dată când le auzi, aceste nume nu sună cunoscut, însă linia lor de haine, Y&Kei , a fost un mare succes pe piaţa americană.


BEAN AND POLE 

Este o firmă foarte cunoscută în Coreea de Sud, însă nu prea mult înafara acesteia. Popularitatea i-a fost influenţată de creaţiile cu tente americane şi adoptarea acestora de către unele vedete din State

10 gânduri despre „FASHION DROPS: Designeri coreeni

Adăugă-le pe ale tale

  1. hm….nu am auzit pana acum de acesti designeri,inafara de BEAN AND POLE care are niste creatii incredibile!am auzit ca este o companie afiliată de Samsung!
    k-fashion rocks!

  2. Foarte frumoase , interesante si in acelasi timp foarte creative ! nu am auzit de aceste firme de moda dar acum stiu ca scot niste haine foarte frumoase! toate sunt speciale in felul lor!:) coreea fighting!!^.^

  3. K-fashion este inovator si a cucerit deja inimile multora,ca dovada vanzarile care continua sa creasca.Imi place sa ma inspir din tinute designerilor din Coreea,mi se pare ca au ceva in plus fata de designerii din Europa.
    Despre „BEAN AND POLE ” am auzit cele mai multe lucruri,marea majoritate numai de bine.Hainele lor sunt intr-adevar fantastice iar popularitatea le-a crescut dupa ce au semnat cu 2NE1.
    Cat despre ceilalti designeri…nu prea am auzit dar se pare ca si ei fac o treaba buna.O sa incep sa le acord mai multa atentie si lor!

  4. Dintre desgnerii coreeni, nu-l stiam decat pe Andre Kim care a murit. De acesti designeri aud pentru prima data, dar imi plac tinutele mai ales cele semnate Ji Choon-hee si Richard Chai. Tinutele din dramele istorice sunt foarte deumoase, ma bucur ca am aflat cine sta in spatele acestor tinute.

  5. Dintre designeri de mai sus am auzit numai de Kang Jin Young si Yoon Han Hee si de Bean and Pol…..Prima data cand am auzit de Y&Kei ma uitat intamplator la un show de moda,dupa care am inceput sa le caut creatiile pentru ca sunt atat de spectaculoase si iesite din comum.Cu toate ca am auzit de Y&Kei nu am stiut ca sunt din coreea de sud.De asemenea de Bean and Pol am aflat si eu tot datorita fetelor de la 2NE1 si sunt foarte incantata de creatiile lor.Stilul vestimentar din Coreea de sud va avea mereu succes pentru ca este simplu,dar plin de accesorii minunate care ii dau viata.Culorile folosite de coreeni sunt vii si interesante.Ei pun foarte mult suflet in fiecare creatie si de accea totul este un succes.

  6. Nu prea ma pricep eu la moda in general , dar ce am observat e ca multe din aceste haine pot fi purtate pe strada , la petreceri , intalniri etc .
    In general ma mai uit la prezentari de moda , dar eu am o problema, uit prea repede numele creatorilor de moda 😀 (si nu numai) sau rad de creatiile unora , gen tuburi pe post de haine , curele in loc de fuste sau peticute de carpa puse sa nu se vada pe unde nu bate soarele niciodata. Dar acum m-am linistit , coreeni nu au in gena dorinta de a lasa niste fetiscane sa umble pe jumatate(sau mai mult) dezbracate pe un podium , nu de alta , dar e frig afara.
    Promit ca de acum incolo o sa fiu atenta la numele pe care aud la prezentari~ 😀

  7. Ce articol ^____________^ Deci cand voi fi mare vreau sa devin Designer (Si Idol K-Pop bn inteles :)) ), si iua si lectii :-> E unul dintre articolele mele pref, khiar m-am inspirat din el cand am avut un project despre Moda in Coreea de Sud de facut pt la cursuri ^^ Gamsamida ❤

Lasă un comentariu

SUS ↑