[NEWS] CN Blue dezvăluie MV-ul pentru „In My Head”

La începutul acestei săptămâni,CN Blue au lansat teaser-ul MV-ului,prima lor lansare majoră pe piaţa muzicală japoneză.

Debutul japonez a fost privit cu mult interes şi anticipare deoarece CN Blue e una dintre trupele de pop-rock din Coreea alături de FT Island.

În timpul pregătirilor,băieţii şi-au început turneul „BLUESTORM” prin Asia şi au şi participat la concertul trupei Linkin Park,ce a avut loc în Tokyo pe 10 septembrie.

„In My Head” va fi lansat pe 19 octombrie şi va avea două versiuni,o ediţie limitată incluzând un DVD şi un album foto de 52 de pagini şi o ediţie normală care va conţine doar un CD.

Credits @koreaboo
Sursa @pinkunoshow02

11 gânduri despre „[NEWS] CN Blue dezvăluie MV-ul pentru „In My Head”

Adăugă-le pe ale tale

  1. Imi place foarte mult melodia si imi era dor ca CN Blue sa apara cu ceva nou dar parca as fi vrut ca MV-ul sa fie mai diferit,putin mai spectaculos…asa este cam plictisitor dupa parerea mea,probabil din cauza faptului ca stau in acelasi loc.Cred ca mi-ar fi placut sa existe o poveste,ar fi fost mai interesant asa!

  2. Imi place mult melodia, mai ales refenul care e foarte catchy. Mie imi place mai mult vocea lui Yonghwa, dar partea cantata de Jonghyun la 3:05 suna foarte bine. la Videoclipul e simplu, sunt doar ei cantand in pustiu, dar imi place, desi nu m-ar fi deranjat sa aiba si o poveste.

  3. Mie una imi palce mai mult cum canta in coreeana CN.Blue decat in japoneza,desi e adevarat ca pronunta chair bine in japoneza si canta bine,dar e destul de ciudat,melodia e destul de okey,,nu ma atrae foarte mult sa o ascult,videoul cam slabut asa,dar Yonghwa il face sa para mai fain xD.Fanilor din Japonia le place mult de Cn.Blue din cate am vazut intro emisiune(Running Man),deoarece canta foarte mul in japoneza,dar mie mair placea daca ar canta mult mai mult in coreeana ^_^

  4. Fiecare cu preferintele lui :)) mie imi place cum canta in japoneze (pot intelege si eu ceva fara sa caut subtitrare) si chiar ma bucur ca mai canta si altcineva pe langa vocalist , Jonghyun are o voce frumoasa de asemenea. Presupun ca videoclipul e simplu pentru a atrage atentia asupra melodiei in principal ,dar si a membrilor , pentru a-i ajuta pe fanii din japonia sa ii distinga (asa cred eu) 😀

  5. wow deci hallydeux pentru ca ati postat acest articol aveti un punct in plus din partea mea!!piesa e nemaipomenita ,baietii arata bine si pe intuneric :)) ❤ strong and powerfull I like it! cat despre Joon Yong Hwa YOU`RE IN MY HAD !!!!ADOR ROCKUL COREEAN

  6. deci totul e superb! melodia…o ador…ma bucur ca pot sa il aud pe yonghwa cantand in japoneza…el de obicei nu prea canta melodiile in japoneza, dor lie…vocea lui este perfecta…husky voice:D:D cat despre mv…e simplu dar super tare…foarte frumos dupa parerea mea…adica…ce trebuie un mv foarte complicat din care sa nu intelegi nimic? eu prefer mv-urile de genul asta…in care apar numai membrii, dansand sau cantand la instrumente cum ii cazul la cn blue<3 in orice caz…eu una ador melodia si videoclipul

  7. …….mie imi place cum suna in japoneza,atata timp cat melodia suna bine nu conteaza limba,imi place si conceptul
    videoclupul e unul dark dar se potriveste cu melodia,baietii siau facut debutul official in japonia
    si sper sa aiba la fel de mare succes ca si prietenii sai ft island

  8. Imi place foarte mult Cn Blue pentru ca sunt diferiti.Nu sunt genul de trupa kpop timica in care se danseaza sau se regaseste o poveste de dragoste.Imi place foarte mult ca videoclipul este filmat in culori inchise pentru ca te introduce in melodie si versurile meldiei sunt foarte bine gandite reusind sa te faca sa reasculti piesa de foarte multe ori.Frumusetea baietilor este de asemenea un plus pentru ca tuturor le place ce ii frumos.

Lasă un comentariu

SUS ↑